عقلانی

موضوعاتی به دور از تیرگی

عقلانی

موضوعاتی به دور از تیرگی

میخوام اشتباهات فکری رایج رو بگم تا مردم بیدار بشن

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰
سلام به هر کسی که الان این نوشته رو میخونه
من یه نگرانی دارم میخوام اونو مطرح کنم،البته راه حلش هم دارم
من نگران کم شدن حجاب هستم که پیشنهاد من اینه که مردهای خانواده حواسشون جمع باشه
یه حدیث از پیامبر هست که میگه اگه مرد به زنش هدیه بده زن عفتش زیادتر میشه.
یه جایی دیگه دیدم پیامبر گفته بود گوشت خروس غیرت رو زیاد میکنه.البته به نظر من خروس محلی نه این برقیا.
هر پسر و هر دختر مجرد و هر زن و مرد متاهل که این نوشته رو میخونید توصیه میکنم این معضل(مشکل) رو پاک کنیم.منظورم کم حجابی هست.با دو روش:1-خوردن گوشت خروس محلی 2-هدیه دادن مرد به زنش حتی یک شاخه گل
یا علی
  • ۹۴/۰۴/۲۶
  • امیر توسلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی